selamat datang ke laman rasmi dewarimba

Tentang Hassan..  

Posted by dewa rimba adventure team

Kepada Para Pendaki, Pihak Pengelola Sukarelawan Rescue Ingin Mendapatkan Tenaga Baru Dari Seluruh Pendaki Gunung Dalam Operasi Mencari Hassan Ayat Yang Hilang Di G.Yong Yap Sejak Seminggu Lalu, Base Operasi Di Lojing.


Start: Feb 25, '09 7:00p
Location: Masjid Al Ehsan, SS4 Kelana Jaya
Regarding: Solat hajat dan bacaan yasin

Salam all,
sekali lagi, atas usaha seorang hamba Allah yang baik hati, satu program solat hajat dan bacaan yassin akan diadakan untuk Hassan ayat yang masuk harini dah hari ke 8 dia hilang. tempat masih sama iaitu di masjid al-ehsan, ss4 KJ, dan waktu pun adalah selepas maghrib. kalau dapat maghrib sama2 lagi bagus.semoga berkat doa kita semua hassan dapat dijumpai secepat mungkin, insyaAllah. harap kawan2 dapat meramaikan solat hajat ini. thanks all.

This entry was posted on Monday, February 23, 2009 at 1:45 AM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

4 comments

aku x dpt pi sana tp aku doakan dia selamat!!!

February 23, 2009 at 10:06 PM
Anonymous  

tak tahu saya dia hilang.....status diri dia apa yer....aku nk minta otai aku...

February 23, 2009 at 10:16 PM

terima kasih atas keprihatinan semua..jom kita turut serta majlis bacaan yassin ni..mane2 yg x dpt dtg 2 doakan dr jauh ye..semoga doa kita dimakbulkan dan hassan dijumpai dengan selamat secepat mungkin..amin

February 24, 2009 at 12:54 AM

Anonymous..nnt aku dptkn detail dia aku post ok..tq!

February 24, 2009 at 12:55 AM

Post a Comment